Monday, August 13, 2007

Pinay's Get-Together

Good day friends!How are you all today?Hope everything is well with you.My routine is back now coz it's weekdays,hubby went to work and as usual just me & our son left here in the house.My son is watching tv right now with his favorite educational channel & i'm here doing my new entry.Anyways,i really had fun yesterday i got the chance to escaped from my son and his daddy was the one attended him.They stayed home,played & danced while i was being invited by my pinay friend to go over to her place so we can have dinner together with the other pinays too.We cooked some delicious food like Kare-kare,escabeche,grilled fish,liver adobo,grilled drum sticks,& there's kinilaw.We did enjoyed each other's company yesterday.We chatted things about us,shared some experiences as mother,daughter,as a citizen here & being a friend.And of course my camera is always with me ready to capture special moments like we had.I'll share the pictures that i took yersterday.












And oh,while we had our dinner & while we're taking pictures the rain poured real hard.It took maybe 20 minutes after the rain stopped & left a big beautiful rainbow.I took picture of it too it was really beautiful!
Then later that night we went to hospital to visit one of pinay here that just delivered her second baby,it's a girl.She had Caesarian section coz she had hard time to deliver her baby by normal process.
So this is what i did yesterday.Hope you enjoy viewing the pics guys.Happy Monday!

10 comments:

Rissa said...

kalami man sa inyong gipang luto Darl oi. gusto jud ko kaon og kinilaw ai, haha! the pics are lovely. mga gwapa mong tanan.

congrats to ur friend btw. boy ba ang first baby sa imong friend? sana ako rin magkagirl no, hehe!

oi that rainbow is lovely. gusto sad ko motake og pic sa rainbow pero wala pa man koy nasakpan, lol!

cge happy monday to u all!

Midas said...

Hey Darlene, do you have any of that kinilaw left?

Vicki said...

hi darlene,

first ingon gyd ko, ddaghan kaayo salamat sa way pool nga pagsigi ug bisita sa amoa ha?
bisan dugay na ko wa kabalik diri, pro next week back to normal na gyd, diri na pod ko kayaka....

you are a thougtful friend, kay bisan wala bisita, sigi gyd ka bisita ....
thanks ha?

diay, kamaayo bya nyo dha kay daghan mo diha, bebo kaayo ug magka tibok....
duna pay mga foods nyo nga maka gutom, like Irel blog, bisita ko didto, dah, gutomon lagi ko, daritso ko sa kusina ug manungkab....tinood bya ni...

Maayo, you are really a good friend.....in better n happiness,...care gyd ka sa mga friends nimo....

say my Congratulations to your friend....2nd baby nya...

sigi, kay mamisita pa ko sa uban....

again, heartily thanks sa way pool ug bisita sa amoa ha?....

have a nice monday there.......

vk n family

Daf said...

hello darl,karon ra jud ko ka lugar ug laag diri sa imong panimalay! saon busy ayo ang gitz hinay-hinay ug pamutos dri sa akong mga gamit nga dalahonon ug nang hipos sab ko sa gamit nga dili nako madala mao wala usa kaayo ko nag puter ron! pero karon nang lili ko sa imong mga new updates ! ka enjoy ba ninyo sah.. nindot jud ba basta get together jud ang mga friends pinay! lami kaayo mo ug mga smile ohh klaro jud nag enjoy!
nindot sa rainbow it's been long time ago na wla na jud ko kita ug rainbow sah!

sige darl dri lang usa hah! ayaw usa adto sa balay mingaw to wlay update . bawi-on lang nako puhon mahuman na ni puhon akong medical ug interview. aug 29 ko fly to manila!!

cge darl enjoy your day with your family and friends. you all take care and God bless
have good night

aesia said...

Hi darl dia na ko ni balik na hehe, sori ha was not able to post a comment here erlier, niways, kalami ba sa mga food nga inyo gipang kaon oi, wish naa sad ko dha aron maka kuyog ko nimo ug pangumbira hehehe, tuod diay ang rainbow kay nice kaau tan-aw nindot kaayo.
Ok got to go now need to fix my my blog and chase some opps
nyt nyt

batang buotan said...

wow, sweet smile, beautiful rainbow; what else should i say? mga buotan sab mo, pareho nako.. hehee

monica said...

ka-lingaw ninyo oi, sige lng mo kita-kita. ako, tambay balay...
hapit na kadayawan, mag-date mi ni hubby...
kunga mag-txt akong ka-berks, lingaw napud

Lolli said...

Ah, kalami sa imong gi ngalan dae Darlene uy, labi na ang kinilaw. :)

Biboha ninyo uy, hehehhe nice pics dae Darlene, ingon ana jud basta pro blogger tak-in permi ang camera hehhehe

juliet said...

Halo Darlene! kumusta na? sensya ka na ha kron lng ko kavisit nimo dnhi, nabusy na gyud ang life heheh..since am now a working mom!

anyway, nalingaw kog view sa inyong get2gether pix w/ friends...thx 4 sahring...o cge...til next time...take care and have a nice day!

jennyr said...

wow damu pinay ah! wla pic sa bb? maau sugot imong amiga picture noh? ako tong nanganak lagut gyud ko picturan bah,hehehe! ang bb lang pero kanang after several days ok na kanang nakaligo nko,lol!